System lokalizacji pracowników w obiektach (FindMe)

Projekt został zrealizowany dzięki pomocy programu operacyjnego Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020
Oś priorytetowa 1: Innowacyjna i konkurencyjna gospodarka. Działanie  1.2 Wzmocnienie potencjału innowacyjnego przedsiębiorstw Wielkopolski.
Projekt nr RPWP.01.02.00-30-0115/16

 

System lokalizacji pracowników w obiektach:

  • Lokalizuje tagi (pracowników, towary) w budynkach wykorzystując co najmniej 3 kotwice.
  • Pozwala sprawdzać kto zbliża się do stref specjalnych
  • Pozwala sprawdzać, czy w określonej strefie znajdują się określone osoby
  • Liczy czas w wyznaczonych strefach
  • Działa w czasie rzeczywistym
  • Zapewnia dużą dokładność (w centymetrach)
  • Działa szybciej niż GPS
  • Duży zasięg kotwic >=80 m
  • Konfigurowanie i praca w całości z interfejsu web-owego

Kotwica:

  • Zasilanie PoE lub 12V
  • Ethernet
  • Wyjście Wiegand (rola czytnika)
  • Przekaźnik do wysterowania zewnętrznych urządzeń
  • Samodzielna praca
  • Diody sygnalizujące pracę
  • Drugi kanał (4 GHz) lub piąty kanał (6.5 GHz)
  • Zasięg: 80 m

Tag:

  • Wymiary karty ISO
  • Niski pobór prądu
  • Możliwość sklejenia z dostępnymi na rynku kartami m.in. Mifare, HID, EM, Hitag2

“Gdy wymagasz więcej”