Oferty pracy

Firma „Skalmex” Sp. z o. o. poszukuje pracowników.
Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie swojego CV na adres rekrutacja@skalmex.com.pl lub składać osobiście w sekretariacie firmy w Skalmierzycach, ul. Podkocka 2a.
 

  1. Dyrektor Handlowy Zakładu Elektroniki

 
Opis stanowiska:
 
Obowiązki:

  • Kierowanie działem sprzedaży,
  • Pozyskiwanie nowych klientów,
  • Utrzymywanie relacji z obecnymi klientami firmy,
  • Realizacja założonych planów sprzedaży na kraj i export.

Wymagania:
 

  • Minimum 5- letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży elektronicznej,
  • Biegła znajomość języka niemieckiego lub angielskiego,
  • Umiejętność samodzielnego pozyskiwania dużych kontraktów,
  • Łatwość nawiązywania kontaktów,
  • Kreatywność,
  • Bardzo dobra komunikatywność,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Silna orientacja na realizację założonych celów,
  • Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy,
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:
 

  • Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • Wynagrodzenie adekwatne do kompetencji i doświadczenia,
  • Przyjazną atmosferę w pracy w młodym i dynamicznym zespole.

 

  1. Specjalista ds. marketingu

 
Opis stanowiska:
 
Obowiązki:

  • Aktywne pozyskiwanie potencjalnych klientów,
  • Nawiązywanie nowych kontaktów z przyszłymi kontrahentami,
  • Prowadzenie prac marketingowych w zakresie oferowanych przez firmę Skalmex wyrobów,
  • Przygotowywanie dokumentów ofertowych w oparciu o cennik firmy Skalmex i uzgodnieniami z przełożonymi,
  • Właściwa i kompleksowa obsługa pozyskanych i powierzonych klientów,
  • Organizacja i prowadzenie szkoleń,
  • Prezentacja proponowanych przez Skalmex urządzeń i oprogramowania u Klienta.

Wymagania:
 

  • Biegła znajomość języka niemieckiego lub angielskiego,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Wykształcenie min. średnie, techniczne (elektronika, elektryka lub pokrewne),,
  • Podstawowa wiedza techniczna,
  • Gotowość do wyjazdów służbowych,
  • Umiejętność obsługi komputera MS Windows oraz pakietu Office,
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktów handlowych z przyszłymi kontrahentami.

Oferujemy:
 

  • Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • Wynagrodzenie adekwatne do kompetencji i doświadczenia,
  • Przyjazną atmosferę w pracy w młodym i dynamicznym zespole.

 

  1. Specjalista ds. płac

 
Opis stanowiska:
 
Obowiązki:

  • Naliczanie i rozliczanie wynagrodzeń pracowników oraz sporządzanie listy płac,
  • Kompleksowe prowadzenie dokumentacji płacowej,
  • Naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych,
  • Sporządzanie, naliczanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych,
  • Sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS za pomocą programu Płatnik,
  • Sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji płac,
  • Wsparcie w kompleksowym prowadzeniu ksiąg rachunkowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa bilansowego,
  • Wystawianie pracownikom zaświadczeń o wynagrodzeniu.

Wymagania:
 

  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub odpowiednim kierunku dot. zarządzania zasobami ludzkimi,
  • Kilkuletnie doświadczenie pracy na stanowisku specjalisty ds. płac, kadr bądź księgowego,
  • Atutem jest doświadczanie zdobyte w biurze rachunkowym,
  • Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, zagadnień kadrowych i ubezpieczeń, społecznych, podatkowych PIT oraz podstaw VAT,
  • Znajomość programów księgowych, kadrowych oraz MS Office i Płatnik,
  • Samodzielność, odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.

Oferujemy:
 

  • Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • Wynagrodzenie adekwatne do kompetencji i doświadczenia,
  • Przyjazną atmosferę w pracy w młodym i dynamicznym zespole.

 

  1. Specjalista ds. logistyki

 
Opis stanowiska:
 
Obowiązki:

  • Koordynowanie działań logistycznych,
  • Zapewnienie terminowej i kompletnej realizacji wysyłek do klientów,
  • Sprawowanie nadzoru nad dokumentacją wysyłkową wyrobu gotowego,
  • Współpraca z firmami spedycyjnymi, agencjami celnymi oraz pozostałymi działami Spółki,
  • Przygotowanie i nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji przy odprawach celnych.

Wymagania:
 

  • Wykształcenie wyższe (preferowane logistyczne),
  • Doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku w dziale logistyki,
  • Znajomość narzędzi i procedur logistycznych,
  • Dobra znajomość obsługi komputera (Microsoft Office – Excel),
  • Znajomość w mowie i piśmie języka angielskiego bądź niemieckiego pozwalająca na swobodną komunikację,
  • Umiejętność pracy w zespole oraz doskonała organizacja pracy własnej,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność oraz umiejętność rozwiązywania problemów.

Oferujemy:
 

  • Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • Wynagrodzenie adekwatne do kompetencji i doświadczenia,
  • Przyjazną atmosferę w pracy w młodym i dynamicznym zespole.

“Gdy wymagasz więcej”