Oferty Pracy

Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowiska:
 
Koordynator ds. przygotowania i rozliczania produkcji
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

  • Przygotowanie produkcji, otwieranie zleceń produkcyjnych
  • Koordynacja produkcji Zakładu Elektroniki,
  • Obsługa reklamacji,
  • Rozliczanie i zamykanie zleceń produkcyjnych,
  • Wystawianie faktur Zakładu Elektroniki

Wymagania:          

  • Wykształcenie min. średnie, techniczne (elektronika, elektryka lub pokrewne),
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i zdolności logicznego myślenia,
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, MS Windows oraz pakiet Office,
  • Doświadczenie minimum 2 lata na podobnym stanowisku,
  • Znajomość programu Excel w stopniu zaawansowanym,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i umiejętności pracy w zespole.

 
 
Specjalista ds. sprzedaży – Zakład Elektroniki
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

  • Aktywne pozyskiwanie klientów,
  • Nawiązywanie nowych kontaktów z przyszłymi kontrahentami,
  • Prowadzenie prac marketingowych w zakresie oferowanych przez firmę Skalmex wyrobów,
  • Przygotowywanie dokumentów ofertowych w oparciu o cennik firmy Skalmex i uzgodnieniami z przełożonymi oraz prowadzenie rozmów handlowych,
  • Właściwa i kompleksowa obsługa pozyskanych i powierzonych klientów,
  • Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta.

Wymagania:          

  • Umiejętność skutecznych negocjacji,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Wykształcenie min. średnie, techniczne (elektronika, elektryka lub pokrewne),
  • Podstawowa wiedza techniczna,
  • Dobra znajomość obsługi komputera MS Windows oraz pakiet Office,
  • Doświadczenie minimum 2 lata na podobnym stanowisku,
  • Łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktów handlowych z przyszłymi kontrahentami
  • Ukierunkowanie na realizację zadań i osiągnięcia założonych celów.

 
 
Magazynier
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

  • Przyjmowanie materiałów, półfabrykatów do produkcji, przyjmowanie wyrobów gotowych zgodnie z otrzymaną dokumentacją,
  • Wydawanie materiałów i półfabrykatów do produkcji, wydawanie wyrobów gotowych  zgodnie  z otrzymaną dokumentacją,
  • Prawidłowe zabezpieczenie materiałów w magazynie przed uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą

Wymagania

  • Podstawowa znajomość elementów elektronicznych
  • Umiejętności pracy w zespole
  • Dyspozycyjność i zaangażowanie,

 
 
Administrator IT
 
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

  • obsługa zgłoszeń wewnątrzfirmowych z obszaru IT,
  • instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych dla stacji roboczych, serwerów, urządzeń mobilnych,
  • tworzenie dokumentacji technicznej
  • właściwa i kompleksowa obsługa klientów od strony technicznej dotyczącej systemów zarządzania czasem i zabezpieczeń.

Wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie, techniczne (elektronika, elektryka lub pokrewne),
  • Podstawowa wiedza techniczna,
  • Znajomość usług serwisowych MS Windows, Active Directory, DHCP, DNS, Linux, Proxmox, sieci LAN, Wi-Fi,
  • Znajomość języka angielskiego,
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku.

 
 
CV prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@skalmex.com.pl lub składać osobiście w sekretariacie firmy w Skalmierzycach, ul. Podkocka 2a.

 

“Gdy wymagasz więcej”