Oferty pracy

Firma „Skalmex” Sp. z o. o. poszukuje pracowników.
Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie swojego CV na adres rekrutacja@skalmex.com.pl
 

  1. Pracownik serwisu

 
Wymagania:
 

  • wykształcenie techniczno-zawodowe,
  • znajomość podstaw elektroniki,
  • prawo jazdy kat. B,
  • gotowość do częstych wyjazdów służbowych,
  • mile wymagane doświadczenie w instalacji systemów elektronicznych.

Obowiązki:
 

  • wykonywanie instalacji teletechnicznych oraz ich dokumentowanie,
  • montaż urządzeń i wdrażanie systemów oferowanych przez firmę SKALMEX.

Oferujemy:
 

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • prace w młodym i doświadczonym zespole,
  • szkolenie stanowiskowe.

 

  1. Monter układów elektroniki

 
Wymagania:
 

  • wykształcenie średnie,
  • podstawowa znajomość elementów elektronicznych,
  • umiejętność lutowania.

Obowiązki:
 

  • wykonywanie montażu układów elektroniki za pomocą składania i lutowania ręcznego elementów elektronicznych THT,
  • właściwa i kompleksowa obsługa linii technologicznej montażu powierzchownego.

Oferujemy:
 

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • prace w młodym i doświadczonym zespole,
  • szkolenie stanowiskowe.

 

  1. Specjalista ds. zakupów

 
Wymagania:
 

  • wykształcenie średnie w kierunku elektronicznym, elektrycznym lub pokrewnym,
  • znajomość elementów elektronicznych,
  • biegła znajomość języka angielskiego,
  • prawo jazdy kat. B,
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,

Obowiązki:
 

  • kompleksowe zarządzanie procesem zakupu,
  • współpraca z kooperantami,
  • negocjacje handlowe,
  • prowadzenie dokumentacji handlowej,

Oferujemy:
 

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • prace w młodym i doświadczonym zespole.

 

  1. Konsultant wdrożeniowiec

 
Wymagania:
 

  • wykształcenie techniczno-zawodowe,
  • doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznej,
  • znajomość MS SQL, sieci LAN, WiFi, Windows Serwer,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej.

Obowiązki:
 

  • przygotowanie i weryfikacja dokumentacji projektowej,
  • wsparcie we wdrożeniach, testach i projektach wdrożeniowych,
  • szkolenie klientów,
  • wdrażanie systemów oferowanych przez firmę Skalmex.

Oferujemy:
 

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • prace w młodym i doświadczonym zespole,
  • szkolenie stanowiskowe.
  1. Specjalista ds. sprzedaży

 
Wymagania:
 

  • wykształcenie średnie w kierunku elektronicznym, elektrycznym lub pokrewnym,
  • znajomość elementów elektronicznych,
  • biegła znajomość języka angielskiego, niemieckiego
  • prawo jazdy kat. B,
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,

Obowiązki:
 

  • pozyskiwanie klientów,
  • opieka nad powierzonymi klientami,
  • negocjacje handlowe,
  • sprzedaż produktów firmy,

Oferujemy:
 

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • prace w młodym i doświadczonym zespole.

 

  1. Administrator IT

 
Wymagania:
 

  • wykształcenie techniczno-zawodowe,
  • znajomość usług serwisowych Microsoft Windows: Active Directory, DHCP, DNS, Linux, Proxmox, sieci LAN, WiFi
  • znajomość języka angielskiego,
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,

Obowiązki:
 

  • obsługa zgłoszeń wewnątrz firmowych z obszaru IT,
  • instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych dla stacji roboczych, serwerów, urządzeń mobilnych,
  • prowadzenie dokumentacji technicznej.

Oferujemy:
 

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • prace w młodym i doświadczonym zespole.

 

  1. Kontroler jakości

 
Wymagania:
 

  • wykształcenie średnie w kierunku elektronicznym, elektrycznym lub pokrewnym,
  • znajomość elementów elektronicznych,
  • dokładność,
  • umiejętność działania według procedury i instrukcji

Obowiązki:
 

  • programowanie urządzeń,
  • wyszukiwanie wad wyrobów,
  • minimalizacja reklamacji,
  • tworzenie dokumentacji technicznej,
  • kontrola jakości materiałów.

Oferujemy:
 

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • prace w młodym i doświadczonym zespole.

 

  1. Specjalista ds. logistyki

 
Wymagania:
 

  • wykształcenie wyższe (preferowany kierunek: logistyka)
  • doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku w dziale logistyki,
  • znajomość narzędzi i procedur logistycznych,
  • dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu biurowego (Microsoft Office, Microsoft Excel),
  • znajomość w mowie i piśmie języka angielskiego bądź niemieckiego pozwalająca na swobodną komunikację
  • umiejętność pracy w zespole oraz doskonała organizacja pracy własnej,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemów,
  • odpowiedzialność i dyspozycyjność.

Obowiązki:
 

  • koordynowanie działań logistycznych,
  • zapewnienie terminowej i kompletnej realizacji wysyłek do klientów,
  • sprawowanie nadzoru nad dokumentacją wysyłkową wyrobu gotowego,
  • współpraca z firmami spedycyjnymi, agencjami celnymi oraz pozostałymi działami Spółki,
  • przygotowywanie i nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji przy odprawach celnych.

Oferujemy:
 

  • ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej i wysokiej dynamice rozwoju,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności, zaangażowania i efektów pracy,
  • przyjazną atmosferę pracy,
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.

 

  1. Księgowy

 
Wymagania:
 

  • co najmniej 5 letnie doświadczenie związane z pracą w księgowości
  • doświadczenie w pracy z programami księgowymi,
  • praktyczna znajomość zagadnień księgowych, finansowych i kadrowych, znajomość aktualnych przepisów podatkowych, Ustawy o Rachunkowości,
  • mile widziana znajomość zagadnień kadrowych oraz dotyczących naliczania wynagrodzeń,
  • bardzo dobre zdolności organizacyjne i analityczne oraz umiejętność radzenia sobie z spiętrzeniem zadań
  • terminowość i dokładność,
  • umiejętność pracy w zespole.

Obowiązki:
 

  • weryfikacja i dekretacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym,
  • przygotowywanie dokumentów do deklaracji podatkowych oraz sprawozdań finansowych,
  • rejestracja, klasyfikacja i księgowanie faktur zakupu i sprzedaży,
  • mile widziana umiejętność naliczania wynagrodzeń,
  • kompleksowe prowadzenie spraw księgowych lub kadrowych przydzielonych przez bezpośrednich przełożonych,
  • bieżąca komunikacja i współpraca z innymi działami firmy.

Oferujemy:
 

  • ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej i wysokiej dynamice rozwoju,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności, zaangażowania i efektów pracy,
  • przyjazną atmosferę pracy,
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • ambitny zakres zadań umożliwiający ciągły rozwój zawodowy,
  • możliwość uczestnictwa w szkoleniach oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

 

“Gdy wymagasz więcej”